Callcenter

callcenter1

Voor elke gemeente bestaat er de mogelijkheid om via een online(actie)omgeving de bestellingen van de plaatselijke gemeente te inventariseren. Met gebruik van headsets (max. twintig stuks), van het LCJ, ga je de bestellingen op nemen. Willen jullie de stroopwafels-, slagers-, toiletpapier- of snoeprollenactie houden, het is allemaal mogelijk. Echter wel graag ruim van tevoren (minimaal één maand) aanvragen zodat het materiaal voor jullie gereserveerd kan worden en de online omgeving voor jullie gemeente ingericht kan worden.

In de online omgeving kunnen de NAW-gegevens van de gemeente ingevoerd/geimporteerd worden. Op deze manier kunnen de adressen in groepsverband tegelijk worden gebeld. Via deze online omgeving voer je tijdens het bellen de bestelling in. Als er niemand thuis is, dan gaat het telefoonnummer weer terug in de route en wordt deze later weer aan een beller toegewezen. Een goede internetverbinding is van belang bij het gebruik van deze optie.

Nadat de gemeente is afgebeld komt er automatisch een bestellijst met alle gegevens. Deze bestellijst kan dan doorgegeven worden aan de CLA, zodat wij kunnen zorgen dat de actie-artikelen bij jullie komen. Het online-programma biedt ook de mogelijkheid om een compleet bezorgprogramma (pakbonnen gesorteerd op postcode) in gang te zetten. Deze callcenter-variant neemt veel organisatiewerk uit handen en verhoogt de opbrengst is onze ervaring!

|